Az ideális közösségi média posztok hossza 2020-ban

Kitaláltad a tökéletes témát a következő posztodhoz, majd azt látod, hogy alig olvasta valaki?

Pedig a bejegyzés szórakoztató és könnyen fogyasztható tartalom, amit az ügyfeleid biztosan értékelnének, információt is nyújt a vállalkozásodról, tökéletes lehetőség a kapcsolatépítésre.

Mégis, miért nem működik jól?

Gondolj arra, hogy otthon ülsz a kanapén, és görgeted a telefonodon az aktuális hírfolyamodat. Volt már olyan, hogy érdekelt egy bejegyzés, rákattintottál a „Tovább” gombra, majd hirtelen megjelent egy végeláthatlan tengernyi szöveg és bármennyire is izgalmasnak tűnt az elején, azonnal bezártad? Hosszú, sok, átláthatatlan. Nincs rá idő, nincs hozzá türelem és már el is vesztetted az érdeklődésedet, a következő percben már emlékezni sem fogsz rá.

A bejegyzéseid hossza bizony közvetlenül befolyásolhatja, hogy egy potenciális ügyfél szeretne-e kapcsolatba lépni Veled.

Minden közösségi médiaplatform ideális szöveghosszúsággal rendelkezik, ezáltal biztosítja az üzenet megjelenését és a felhasználók interakcióját.


Mindenképpen használj fotót, gif-et vagy videót a szöveg mellé, mert azzal akár 6x-os eredményt is elérhetsz, mint egy szimpla szöveges bejegyzéssel.


Az alábbi infografika azt mutatja meg, hogy melyek az ideális karakter hosszúságok a különböző közösségi média felületeken:



Próbáld meg beszorítani a mondandódat, információkat ezekbe a karakter hosszúságokba.

Innen aztán tovább vezetheted az érdeklődőket a weboldaladra, ahol már bővebben kifejtheted a témát cikkben, blogban, leírásban.

66 megtekintés0 hozzászólás